Oj oj oj

Va länge sen det va jag skrev nått här... Skärpning Malin Pettersson!!! Det har inte hänt jättemkt sen sist. Va i Linköping med en kompis som jag inte träffat på länge och det var jättekul att träffa han igen och snacka skit. Sen va det visst valborg med och den var riktigt lyckad med förfest hos Lucke och avslutning på Örsåsa. Full som en kastrull blev jag och riktigt roligt var det!

Nu har sista delkursen inför sommaren börjat och nu har nedräkningen till sommarlovet börjat på riktigt. Jag känner att min motivation tryter mer och mer och kämpar för att överhuvudtaget kunna hänga med någorlunda. Ska lägga i sista växeln nu och sen inte ägna skolan en tanke på hela sommaren. Det ska bli såå skönt!

Har även börjat på ett litet musikprojekt som jag hoppas kunna fullfölja, mer info om detta kommer senare..

Nu ska jag titta på True blood med underbara Alex Skarsgård yummy!!!

Puss MAULIN!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0