Lejonkungen

Ikväll ska jag, sambon, hans föräldrar och systrar med respektive åka till Bristol och kolla på Lejonkungen (Musikalen). Det ska bli så himla roligt men kommer kännas lite skumt att höra det på engelska, förhoppningsvis inte lika konstigt som när jag gick och såg Grease på svenska det va sjukt skumt, störde mej rejält på översättningarna och det förstörde hela grejen. 
 
Hade en rejäl massage av axlarna på gymmet idag och jisses vad det gjorde ont men det behövdes verkligen. Min högra axel va värst och den gör fortfarande ont. Har även fått reda på att mina höfter är snea och att jag behöver gå till en osteopat för att räta ut dom, aj aj aj... Tror jag skjuter upp det ett tag till :P 
 
Skulle ha varit duktig och pluggat idag men har bara läst 10 sidor, bättre än inget iofs. 
 
Nu ska jag göra mig fin och vänta på skjutsen.
 
Ha det bäst! 
 
MAULIN!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0