Fotboll!!!

Ja jag vet jag är världens sämsta bloggare!!

Hur som helst så ska jag åka och kolla på fotboll idag med två grabbar den ena är en kompis som heter Simon och den andra är hans kompis från universitetet som kommit för att hälsa på över helgen.. Efter fotbollen som är i Exeter så åker vi tillbaka till Simons hus och käkar middag sedan blir det utgång och då följer även Simons flickvän med! Det ska bli sjukt kul med en heldag med massa skoj! Känner att jag behöver en dag borta nu. Har varit hemma på gården allt för länge man blir lätt lite instängd men som sagt så blir det ändring på det idag.

Jag har köpt en ny kamera så förhoppningsvis kommer jag ta massa bilder som jag senare lägger upp här annars kommer dom säkert läggas upp på fb!

Jobbet rullar på som vanligt inget nytt på den fronten, ungen är hur gullig som helst när han inte kommer in i sina trotsigheter som alla två-åringar :) .

Jag har haft mycket hemlängtan på sista tiden men det börjar bli bättre nu, mycket tack vare allt stöd jag får hemifrån. Vet inte vad jag skulle göra utan min familj och vänner jag älskar er!!! <3

Förresten ska jag till London om två veckor det ska vi väldigt kul! Lär läggas upp bilder från det med :)

Nu ska jag piffa till mej det sista innan dom kommer och hämtar upp mej.

Puss och kram MAULIN!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0