I want to break free (och lite hundpiss på det)...

Den låten eller i alla fall videon har jag kännt igen mej i idag. Mina föräldrar skulle dra till Sthlm och fem minuter innan bestämmer sig vår äldsta hund sig för att pissa ner HELA bäddsoffan. Mammas kommentar blir ojdå det där hinner vi inte hjälpa dej med va synd. Jättesynd. Verkligen. Det slutade med att jag fick skrubba hundpiss och sen till råga på det så såg hela huset ut som en svinstia så det var bara börja dammsuga. Det enda som fattades var Freddie Mercurys snygga frisyr när jag gick runt och dammsög med musiken på högsta volym. Men just nu när allt är färdigstädat ( i alla fall med mina mått mätt) så känns det ganska gött att ha hela huset för sig själv. Nästa vecka ska jag upp till Stockholm och ha roligt med min kusin på NRJ in the park på Grönan, sen på lördagen ska jag vara barnvakt åt mina brorsöner och skämma bort dom som bara elaka fastrar kan! :)

Ikväll kommer en kompis över och kollar på James Bond med mej, vilken film är inte bestämt men eftersom jag har alla så finns det några att välja på!! Sen kom jag sent om sider på att jag ville ha spelkväll imorrn så förhoppningsvis dyker det upp lite folk på den med :)

Summa summarum hundpiss i bäddsoffan suger ba**e och spela spel är roligt!!

Kram MAULIN


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0