lite sommarbilder

Jag och brorsönerna åkte tekopparna på Grönan här är jag och lillfisen in action :)

Tjejmiddag på min balkong i kvällssolen.

Riga resa med delar av släkten här är jag och kusin vitamin :)

Sista dagen på resan va man lite sliten så då va de skönt med solbrillor :)

Väl hemma va det dags för grillfest hos grannarna, mamma och jag körde med likadana frisyrer.

 

Än är inte sommaren slut så det lär bli fler bilder som läggs upp detta är bara en kort sammanfattning av min sommar så här långt. Har haft en jobbperiod som inte inneburit så mycket annat än jobb och den tar slut på söndag, det ska bli himla skönt! Sen är det dags för nya äventyr igen :D

 

Puss och kram och nyp i stjärten MAULIN!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0