nedräkningen börjar på fredag...

För då skickas de sista två papprena in till Sts som sedan skickar dem till England. Skolan får vänta ett år nu ska jag iväg och jobba och få lite erfarenhet som det så fint heter. Lära mej att stå på egna ben och förhoppningsvis få en frän engelsk accent. Flyttar snart från Kalmar och det blir brorsan och hans familj som får stå ut med mej tills avfärden. Jag vet inte än när eller vart jag kommer hamna i England och nerverna börjar ta vid men jag har bestämt mej för att fixa detta. Både för att bevisa för mej själv och andra att jag kan om jag vill! Att åka som au pair har jag velat göra sedan jag gick i högstadiet men det har inte riktigt gått att ordna förrän nu. Jag kommer sakna mina vänner och familj givetvis men jag vet att de kommer finnas kvar när jag kommer tillbaka för jag har så fantastiska vänner att jag inte behöver oroa mej över det. Vad som sen sker när jag kommer tillbaka återstår att se. Som jag känner nu är inte socionomprogrammet aktuellt men sånt kan förändras med tiden.

Nu är det dags för sängen och imorrn ska jag beställa besiktningstid på lägenheten och börja skriva på min sista hemtenta.

PUSS MAULIN!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0