mirror mirror on the car... where are you????

Igår åkte jag , Thessan och Mofasa till IKEA-området och shoppade loss. Jag skulle ju bara agera chafför men det slutade med att jag köpte ett par skor som jag bara äääälskar, två ögonskuggor och en topp på H&M så det gick inte så bra. Samtidigt så känns de väldigt bra för det va riktiga fynd!!

Idag har vi haft seminarie och vi har redovisat vårt kapitel om identitet det gick riktigt bra tycker jag..Sen imorrn ska vi sitta och göra grupparbete innan jag drar till Vimmerby. Blev bjuden på förfest hos Mathilda på lördag och med tanke på hur kul det va sist så kunde jag ju inte tacka nej. Efter det blir det pumpen i vanlig ordning. =)

Har varit riktigt duktig med träningen den här veckan, simmade i måndags och styrketränade igår och det känns idag vill jag lova!! Vågar knappt tänka på hur det kommer kännas imorrn. Men guud va fit jag kommer bli!! beach 2010 here I come!!

Kollar på sveriges värsta bilförare och jag blir helt stum av förundran över hur dessa människor överhuvudtaget har fått körkort!!! Dom måste ha fått de i cornflakes-paketet eller nått! Jag menar så himla svårt att backa i en bana är det inte om man bara KOLLAR I SPEGLARNA!! Nu har jag lite svårare med detta eftersom EMMA FÖRSTÖRT min vänsterspegel som jag typ använder mest när jag kör men jag har ännu inte kört i nått. Jag kan iaf med all säkerhet säga att jag inte är sämst på att köra bil.


Mina snygga dojjor I just looove them!!

Puss och kram MAULIN!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0