Städdag!!

Nu är det dags för storstädning både i lägenheten och i mitt huvud. I mitt huvud ska jag försöka städa bort all negativitet och få in lite nya fräsch positiva tankar. Jag har även börjat att stå upp mer för mej själv då jag har märkt att jag är en ganska stor toffel. Jag har alltid trott att det är bra att ställa upp för andra och visa att man finns där, men även jag har gränser. Dessa gränser har jag struntat i tidigare och ändå ställt upp på saker som jag kanske för tillfället inte har lust eller tid med, men det har straffat sig i slutändan.

Så nu är det slut med daltandet, men jag vill ändå att folk ska veta att man kan be mej om tjänster men man kommer få ett ärligt svar tillbaka om jag vill ställa upp eller inte. För de flesta gångerna vill jag ställa upp! Jag tror helskarpt på att hjälper man människor och ställer upp så får man igen det i slutändan.

Skolan tycker jag flyter på ganska bra nu. Den här kursen är mycket roligare än den förra, dock är böckerna väldigt sega. Men allt som allt känns det bra.

Nehe min disk diskar tyvärr inte sej själv så måste sätta fart.

PUSS & KRAM MAULIN!!!


Kommentarer
Camilla

jag saknar dig!

2010-03-13 @ 01:54:28
URL: http://pinksparkles.blogg.se/
Saadet

Heej!! cool blogg du har! vad händer ikväll?

2010-03-15 @ 19:54:13
URL: http://saadet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0