Shutter Island...

Var en film som jag verkligen inte hade några som helst förväntningar över när jag gick och såg den men som överraskade mej rejält. Jag är en riktig fegis när det kommer till film. Finns det en minsta antydan i trailern att det är en läskig film så ratar jag den direkt !! Men när min klasskompis Gustav ville se den på bio och tjatade ett tag så gick jag med på att gå och se den. Vi blev ett helt gäng som gick och det var jättetrevligt, gänget bestod av Gustav , Josse, Emma och Pär och yours truly. Och det visade sej att filmen va riktigt bra!!

 

Ska eventuellt åka till London i April och ser fram emot det MYCKET!! Annso efterlyste en reskamrat och jag va inte sen att hoppa på. Nu ska jag bara fixa ett pass det kan ju va bra att ha :) va ett tag sen jag va utomlands så passet jag har har hunnit gå ut... Så nu ska jag försöka va ännu mer sparsam än innan för att kunna hitta på lite när jag är där.

 

Imorrn bär det hemåt V-by igen för mamma ville ha sällskap i helgen när pappa drar till Sthlm. Får se vad jag hittar på, hade först tänkt dra till pumpen men det lägger jag nog ner med tanke på det där med sparsamheten.

 

Har börjat tvivla på om detta är rätt utbildning eller rättare sagt tvivla mer för det har aldrig kännts riktigt hundra. Men vad ska man göra istället liksom? Det finns så mycket saker som jag skulle vilja lära mej och studera bland annat språk och det känns väldigt frustrerande att inte veta vad man vill..

 

Imorrn ska jag på synundersökning. Kan knappt läsa vad det står på powerpointsen på föreläsningarna så det känns som att jag kommer bli glasögonorm, ytterligare en utgift weeeiii!!

 

Nähe dags för sängen !!

PUSS MAULIN!!



Kommentarer
Camilla

När i april?? när, när, när?? :)

2010-03-18 @ 01:17:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0