Rockabilly möter pluttinutt..



Det är kanske en passade beskrivning på min look som jag hade i lördags när jag gick ut på Sandra med mina kära vänner. Större delen av kvällen var riktigt rolig så då kan man ju summera det som att det var lyckat. :)

Imorrn börjar en ny kurs som heter sociologi och den ska bli jätteintressant ska ha mina glasögon på mej på föreläsningen och för en gångs skull kunna läsa vad det står på tavlan ( annars jävlar). Kommer få leva på nudlar den här månaden efter att jag ätit upp det jag redan har i skåpen för pengarna har redan börjat ta slut. Glasögon är inga billiga saker och fick även lite andra räkningar som inte va så roliga. Men som kärringen som sket i vasken sa: Det löser sej!!!

Snart fyller jag år med och hoppas på ett tillskott i kassan, men mina föräldrar brukar inte ge pengar utan hitta på nått roligt istället så vi får se vad det blir. 21 är ju ingen ålder man direkt firar heller så mina förväntningar är inte så höga. Kanske skulle ta tag i saken och panta min förlovningsring som ändå bara ligger och samlar damm...

Nehe nu blir det sängen för imorrn är en ny dag och då gäller de att va med på noterna!

Puss och godnatt // MAULIN!!!


Kommentarer
Johanna

Den där söta klänningen ska jag sno från dig på onsdag!



MOAHAHAHAH <3

2010-03-29 @ 10:26:08
URL: http://dolorez.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0