Glasögonorm!!!

Idag har jag blivit glasögonorm och det känns himla bra. Nu kommer jag äntligen kunna se vad det står på alla powerpoint på föreläsningarna. Jag fick två par till priset av ett så jag försökte välja ett par som va lite mer diskreta till typ bilkörning och sånt och ett par som va lite roligare.

Åkte ut till modehuset med Emma och Linda efter att Emma och jag fikat lite på stan, E köpte tre par skor och det hade jag också velat men eftersom brillorna gick på nära 2 lax så får jag stå över shopping den här månaden. Dock ska jag unna mej att gå ut på lördag och ha kul till Björn Rosenström.
Den här månaden kommer jag tillbringa de flesta helgerna borta så då får jag passa på att umgås med brudarna nu istället. :)

På måndag börjar ny kurs och det känns riktigt bra nu är snart den här terminen slut och vi får gå på sommarlov. Den här sommaren kommer antingen bli intensiv eller väldigt slapp och jag hoppas nästan på intensiv. Jag vill verkligen jobba så jag kan lägga undan pengar så man slipper fönstershoppa hela tiden.

Nu ska jag äta lite middag och sen dra till Thessan.

CIAO ! / MAULIN!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0