Berg och dal-bana

Så är mitt känsloliv just nu. Det går upp och lika fort dalar det så man blir helt toookig!! Jag vet att jag måste jobba med det här att vara själv, det är något som jag fortfarande har svårt att vänja mej vid. Men kan jag hjälpa att det är så förjordans tråkigt? När man väl suttit några timmar och kollat på tv, diskat, suttit vid datan, lyssnat på musik vad gör man då??? Jag är en social varelse som trivs bäst med folk runt omkring mej. Man behöver inte alltid göra en massa saker men bara umgås och snacka skit funkar bra för mej.

Självklart inser jag också att man måste kunna umgås med sej själv ibland också, och jag jobbar på det!! Tänkte jag skulle börja öva den här helgen eftersom alla mina kompisar lämnar Kalmar.

Idag började en ny delkurs som heter socialpsykologi och den kommer bli intensiv men också väldigt intressant tror jag! Innan föreläsningen så drog Emma och jag och badade i simhallen. Vi simmade och gjorde vår sedvanliga vattengympa med magövningar som tar död på en och stretching.

Jag verkligen älskar mina vänner, tack för att ni alltid finns där. Utan er så skulle jag må så mycket sämre. Så här bra som jag har mått det senaste halvåret kan jag knappt minnas när jag kände sist. Jag nämner inga namn för jag tror att ni vet att ni betyder mycket för mej vare sej ni bor i Vimmerby, Kalmar , Sthlm eller nån annanstans. Jag finns alltid här för er i vått och torrt och det hoppas jag att ni vet.

Nu blir det sängen för jag kommer inte på nått mer att skriva nu..

Natti natti och puss o kram MAULIN!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0