Snabba cash skulle sitta fint!!

Den här dagen gick inte riktigt som jag tänkt mig. Det började med att min hyresvärd med ett stort flin sa att min flyttstädning inte var godkänd. Detta störde mig något enormt eftersom jag slitit som ett djur med just detta. Dessutom var jag tvungen att betala 500kr för en ombesiktining och med en studentekonomi är inte det så himla roande. Tror inte hon fått nått på länge så att hon måste göra livet surt för andra. JÄVLA KÄRRING!!

Sen försökte jag bli på bättre humör så jag och kusinen åkte in till stan och shoppade lite. Sen åkte vi och handlade förnödenheter på systemet och åkte hem och åt pizza.

Efter att ha tryckt i oss massa onyttigt så drog vi åter in till stan för att gå på bio och se Snabba cash! Mycket bra film måste jag säga och grymt snygg huvudrollsinnehavare!!!!!

Köpte även en anteckningsbok med rosa rosor på och den ska bli min bok för happy thoughts. Så att när jag har en dålig dag så ska jag kunna läsa i den och inse att världen faktist kan vara rolig för det mesta.

Nu sitter jag i sängen och ska snart sova. Imorrn ska kusinen och jag spela gitarr och sjunga på dagen och sen på kvällen smäller det!! Då ska vi ut och göra Kalmar osäkert tillsammans, ser fram emot det mycket.

Är så glad att kussen tagit sig ända ner hit till "landet". Vi har alltid roligt ihop när vi ses och det känns som att vi kommit varandra väldigt nära på sista tiden eftersom vi gått igenom saker som båda kan identifiera sig i. Love u honey!!

Nehe nu blir det sängen. Godnatt

puss MAULIN!!


Kommentarer
Emma

men hur går det med bloggandet? uppdatera mera!

2010-02-04 @ 17:53:22
URL: http://oneverybodyslips.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0