Tråk-måndag

Den här måndagen är den värsta på länge. Massor av tankar som bidrar till dåligt självförtroende och en allmänt hopplös känsla. Försöker desperat att hänga fast vid positiva saker som söta bäbisar, rosa moln, bomull, hundvalpar m.m Men tankarna som istället tränger sig på handlar om hur mycket plugg och städning jag har att göra.


Sitter med min grupp-psykologibok och känner att det här kommer ta tid. Men har kommit till hälften och tänkte ta andra hälften imorrn och byta fokus till en annan bok resten av dagen. Min otroligt dåliga studieteknik börjar ge sig till känna. Samtidigt så har jag lärt mej en del av dessa missar och kommer förhoppningsvis ta mej igenom de andra kurserna på ett smartare sätt.

Dagens höjdpunkt känner jag kommer bli middag och plugg hos Mofasa (Emma). Med all säkerhet kommer hon få mej på bättre humör, det får hon alltid.

Det är sånna här dagar man önska att nån fanns där och bara kunde ge en en kram och säga vad fantastisk man är. Men det får bli ett senare projekt att skaffa en sån ;) . Nu ligger fokus på omtenta den 9e och juridiktenta den 14e.

Nehe nu kan jag inte sitta här och lata mej längre tillbaka till böckernas underbara värld.

Puss och kram MAULIN!



Kommentarer
Dolorez

Maulin!

Hitta på kul saker!

Träna bort alla tankar!

Eller mys till det! Fixa lite ljus och gör en kopp tea! :) Du är BÄST!

2010-01-04 @ 14:44:30
URL: http://dolorez.blogg.se/
BigBro

här får cyberkram av en som älskar dig och tycker du är toppen! Men du kanske tänkte dig en annan sorts karl och annan sorts kärlek än min ;)



Jag tycker du inte behöver ha så bråttom med den där karln du skriver om! carpe diem eller va f-n det heter ;)

puss från BigBro no 1

2010-01-04 @ 22:21:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0