These boots are made for walkin'

Japp jag har gjort det igen!! Jag har köpt ytterligare ett par svarta stövlar, LYCKA!!! Dessa kostade endast 149 riksdaler och är av den modell som jag letat i evigheter efter. Det vill säga svarta och med låg klack och ingen överdrivet spetsig tå!

Efter dagens föreläsning om personlighet så drog Josse och jag till MODE ute vid ikea och shoppade loss. Jag shoppade inte så mycket faktist bara stövlarna och lite småkraffs på Ikea som t.ex diskställ som är ganska bra att ha.

Efter shoppandet drog jag hem och invigde diskstället och packade ihop mina träningskläder. Kl 18.00 drog Thessan och jag in till centan och tränade på nordic. Började må illa i slutet som vanligt, att jag aldrig kan lära mej att ta det lugnt? Efter träningen åkte jag och hämtade mina kursböcker på statoil som gick på en förmögenhet trots att jag struntade i en bok denna gång 1002kr för att va exakt, för TRE böcker!!! Orkade inte laga mat så köpte en pastasallad med räkor och den satt som en smäck.

Imorrn bär det av mot Solhult igen, ska passa R och hoppas att jag får sällskap av en viss person. Men det är inte hela världen om det inte blir nått av med det. På fredag blir det innebandy med grabbarna grus i Gullringen ser fram emot det massor för det va jättekul sist! På lördag blir de ferre för hela slanten hos Kim o Becca, har redan ångest över vad jag ska ha på mej men det löser sej alltid i slutändan.

Mina nya stövlar i looove them!!

Nu ska jag packa i ordning allt inför imorrn. Godnatt med er vänner sov gott och dröm vått!!

Puss o kram o nyp i stjärten!! MAULIN!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0