Shopping!!

Idag har jag faktist varit riktigt effektiv med pluggandet! Åkte som vanligt till Emma för det sedvanliga tenta-pluggandet och idag joinade Josse oss. Vi pluggade fram till fyra sen gick Emma och jag hem med hunden Hasse. Efter det bestämde vi oss för att gå till Baronen och ta en cheeseburgare innan vi gick vidare för att spendera mina presentkort på H&M.

På H&M hittade Emma massor av plagg till mej att prova, skönt med kompisar som hjälper en med sånt. :) Det hela slutade iaf med att jag efter enorm beslutsångest kom hem med en vit skjorta och en beige kofta som inte killar och sticks!!

Kvällen har jag spenderat med Josse. Vi har ätit lasagne och kollat på Casanova (herregud va den karln är/var snygg! ).

Imorrn blir det råplugg igen på hög nivå, sen blir det långpromenad med Josse. Känner att jag inte får bli förslappad nu när vågen börjar peka åt rätt håll. Har iaf dragit ner på de flesta onyttigheterna och det är ju ett steg i rätt riktning.

Nehe nu ska jag börja tänka på sängen spöktimmen närmar sig.

Puss och godnatt! Maulin

Bild från när jag va ung och oförstörd ;) tror den e tagen för fyra år sedan.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0