Premiär!!

Jaha då har man blivit en bloggare! Till sist anslöt sig även jag till denna skara människor. Hade problem med att komma på ett bra namn på den och frågade min kära vän Emma om råd. Resultatet blev sektkärringen och det är lite av ett internt skämt mellan Emma , Pär med ä och mej. Det var nämligen så att jag vid ett tillfälle började vråla på gamla psalmer och Emma och Pär såg på mej med sån chockad blick att jag senare va tvungen o skriva en kärleksförklaring till dem på Pärs kyl undertecknad sektkärringen.

Så jag börjar detta nya år med att börja skriva och hoppas att jag åtminstone ska kunna roa några med mitt skrivande.

Idag har faktist varit en riktigt skön söndag. Började dagen med att åka till Mcdonalds ( inget nyårslöfte om bantning här inte) och käkade me Thessan, sen begav vi oss till simhallen där vi plaskade runt o försökte förbränna iaf stripsen från Mc. Efter det handlade vi och lagade spaghetti o köttfärssås MUMS!! Och nu sitter jag här och stirrar på skärmen och försöker komma på fyndiga saker :) . 

Dagens citat från Thessan: " Malin varför ser din bil svart ut?" M: " Den är svart!!!"

Är så himla tacksam för de underbara vänner jag har fått här i Kalmar, tack för att ni alltid finns där. Jag vet att jag inte är en lätt person att umgås med alla gånger. Saknar även mina vänner i Vimmerby men jag vet att även ni finns där när det behövs, precis som jag alltid kommer finnas för er!!

Jag har förresten lyckats igen! Ytterligare en gång så har Malin Pettersson lyckats fatta tycke för en karl som hon tycker verkar intresserad men som det sen kommer fram att han bara vill va kompis. Med andra ord måste jag va en jävligt bra kompis till killar! ;)

Nehe nu kommer jag inte på nått mer vettigt men jag återkommer framöver med fler visdomsord!

Puss o kram o nyp i stjärten MAULIN!


Kommentarer
Anonym

hahahahahah , är den svart? jag trodde verkligen den va mööööörkblå! PUSS

2010-01-03 @ 20:52:48
URL: http://thessa.blogg.se/
Emma

välkommen till bloggvärlden vännen <3

2010-01-03 @ 21:05:33
URL: http://oneverybodyslips.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0