Livet é en fest!

Oj oj oj va kul jag hade i lördags hos Kim och Becca. Nästan lite för kul för mådde inge vidare på Söndagsmorgonen hade en hemsk huvudvärk, men det gick över efter att ha tryckt i mig lite frukost.

Söndagen tillbringade jag först framför tv:n med Maria och när jag förhoppningsvis nyktrat till så åkte jag in till stan och hängde med Dolorez. Sen följde en seg resa tillbaka till Kalmar men väl i Kalmar åkte Alice och jag till stationen och plockade upp Josse.

Idag när vi kom fram till skolan så stod det att föreläsningen var inställd och det va ju mindre kul. Istället hade vi tentagenomgång av den senaste juridiktentan och jag tyckte jag hade gjort ganska bra ifrån mig, många tyckte denna tenta var svårare än den innan men för mig gick det mycket bättre på denna.

Sen åkte jag , Emma och Pär till Ikea för att handla säng till dom. Men jag ville ju inte va sämre så jag hittade också lite saker. Medans dom åkte och lämnade av sängen hos Pär så lagade jag middag och nu ligger Emma och Pär och jäser i soffan medans jag ligger på sängen. Ibland är det skönt och bara va och inte göra någonting.

På torsdag kommer kusin vitamin hit och då ska vi göra Kalmar osäkert det ska bli grymt kul att hon kommer ner och hälsar på.

Nehe nu är det dags att rasta hunden vi hörs!!

Puss o kram MAULIN!!




Kommentarer
Dolorez

När jag har hittat sladden till min mobil så ska du få de snygga bilderna vi tog på Sibylla!

hahahaha

2010-01-25 @ 22:23:16
URL: http://dolorez.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0