Jag ser de snöar....

Snön bara vräker ner ute och jag vill inte gå ut men jag måste för är hundvakt den här veckan till Alice. Funderar på att träna henne att använda toaletten men de kan bli jobbigt me städningen istället så vi ger upp den idén så länge.

Fick tillbaka min omtenta i socialt arbete och den var godkänd så nu är jag ikapp igen och det känns såååå skönt!

Häromdagen hängde jag upp mina nya chockrosa gardiner bakom mina lila och tyckte det blev riktigt snyggt, börjar äntligen likna ett hem nu. Känns otroligt skönt att kunna inreda precis hur jag vill utan att nån annan lägger sej i.  Jag har länge velat ha lila, rosa och svart men eftersom det är för tjejigt så har det inte blivit så. Men nu äntligen så blev det av!!

Imorrn kommer min knasiga kusin Camilla till Kaalmaaa ända från huvudstan och vad vi ska hitta på det får tiden utvisa men har biobesök, shopping och utgång med i planeringen än så länge :) . Ska även städa ur bunkern imorrn och se till att knastanten som ska köpa min garderob hämtar den på nått sätt. Hon ville ställa den i trappuppgången till i helgen när hon hade ett släp men tror inte det kommer gillas av hyresvärden. Så länge jag slipper skiten så får hon göra vad hon vill. Ska bli så skönt att bara ha ett ställe att ha ansvar för, har varit ett himla flängande fram och tillbaka.

Såg på guldbagge-galan häromkvällen och Kjell Bergkvist drog ett så dåligt skämt att det blev bra.

Vet du hur man ser om någon har fått en spark i arslet?

Nej?

Medarna sticker ut där bak!!

HA HA HA!!!!! Så dålig humor har jag ibland när jag är trött.

Nu ska jag laga lite middag och se vad jag kan trolla ihop denna gång.
Puss och kram och nyp i stjärten // MAULIN!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0