Housework fascinates me, I can watch you do it all day!!

Jahapp då var det måndag igen och idag har jag varit totalt matt. Jag skulle ha diskat och städat men det blev slappa istället. När jag började känna mej ensam och övergiven tog jag min Svarta Pärla och drog till Emma. Vi har egentligen inte pratat så mycket med varandra men det är inte alltid man måste det. Vi har kollat på Bridget Jones och just nu är det The Simpsons som är igång.

Imorrn är det "ledig" dag och då ska jag ta tag i lägenheten. På torsdag åker jag ju till Solhult igen så är ju skönt att få ordning innan dess.

Jag hatar måndagar det är den värsta dagen på veckan, långt till helgen och allt känns bara jobbigt. Men försöker se det från den ljusa sidan. Den här veckan ska jag ju hem till Solhult redan på torsdag och va barnvakt när mor och far drar till Sthlm över dagen. Sen på lördag är det fest hos Kim och Becca och det ska bli jättekul. Känns alltid bra när man har nått att se fram emot.

Ska snart köra hem till skräddartorpsvägen igen och lägga mej så att det snabbt blir en ny dag som förhoppningsvis inte är lika deprimerande.

Puss Maulin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0