Hemma i Astrid Lindgren-landet

Jahapp då var man hemma i lilla Solhult igen. En håla som jag har en slags hat-kärlek till. Människorna som bor här är störtsköna men det blir lätt långtråkigt om man inte håller på med hästar. Men för det mesta är det ganska mysigt, dessutom så får man ju tillfälle att träffa alla kompisar man åkt ifrån.

Det jobbiga just nu är att man längtar efter mammas och pappas hemlagade mat och så när man kommer hem så är köket under total-renovering så inget funkar... = pizza.

Skrev tenta i socialrätt idag som handlade om arbetsrätt, förvaltningsrätt, fastighetsrätt och straffrätt. Jag tyckte det kändes riktigt bra och blir besviken om jag inte får bättre än förra gången, men så länge man är godkänd får man vara nöjd.

Imorrn kommer mor hem det ska bli mysigt att träffa henne och prata. Det var så länge sen vi sågs. Hennes jobb gör ibland att vi springer om varandra när jag är hemma och hälsar på. Hoppas vi ska hitta tid denna gång att umgås lite. Min familj betyder allt för mej och kommer alltid att göra, vi ställer upp för varandra i alla lägen och jag kan prata med mamma och pappa om allt. Jag har insett att jag är otroligt lyckligt lottad för det är inte alla som har det så. Så detta är till mina föräldrar: Tack för att ni finns, älskar er över allt annat och är väldigt stolt över vad ni åstadkommit med jobb och projekt och dylikt det senaste åren! Ni är bäst!

Det var allt för idag Puss och kram MAULIN!!


sommar i Solhult



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0