Friends are forever, men are whatever!

Den här veckan är lite smått stressig men nu börjar det faktist kännas bättre konstigt nog. Emma och jag kör med studietekniken plugga och se på starwars och plugga lite till. Idag bär det av till Pär med ä kl. 15:45 för att se 6:an. Sen tar vi tag i plugget igen. Känns som att man famlar i mörkret för man vet inte alls vad lärarna är ute efter och vad som de lägger mest vikt vid.

Har också kommit till insikt med att det enda som betyder nått just nu är mina underbara vänner och familj som alltid finns där. För så länge jag har dem så kommer allt att gå bra. Hur saker och ting än utspelar sig.

Tänkte beskriva lite Kalmarfolk för er som undrar vad det är för människor jag umgås med här nere i Kaaalmaa.

Emma: Galen, underbar, rolig, knasig brud som jag bara klickar så bra med. Kommer från norrland så med andra ord kan de ju inte va annat än en bra människa ;).

Thessan: Min underbara, snygga granne som är helt fantastisk och ställer upp i alla väder. Vi brukar äta middag och ibland frukost tillsammans och ha mysiga hemmakvällar. Det är även Thessan som drar med mej till gymet och ser till att jag rör på fläsket. Me like!!

Josse: En tjej som jag också kommit väldigt nära och som jag brukar gå till och mysa och bara ha djupa samtal och disskutioner med. Hon kommer även hon från en håla så hon och jag ska i framtiden ut o bugga o göra sånt som stadsmänniskorna inte förstår sej på ;).

Kim: Min terapeut på msn som går i klassen över. Han drar sej inte för att tala om obekväma sanningar något som för det mesta uppskattas ;) .

Carro: En härlig brud som inte drar sej för o säga vad hon tycker o tänker. Brukar mest ses i skolan men tycker vi funkar väldigt bra ihop.

Liselotte: Eller Schabdullah som hon heter i mitt och Emmas sällskap är en av de härligaste människorna som jag stött på. Drog ett sexskämt för mej en gång som va så kul att jag nästan kissade på mej. Helt oväntat från ingenstans. Har saknat henne massor över jul-uppehållet!

Sen finns det givetvis massor av andra sköna människor som jag umgås med men dessa är de jag umgås mest med. Alla dessa människorna har en särskild plats hos mej. En annan dag får jag skriva en beskrivning av mina älskade vänner i V-by så kaaalmaa-borna får en bild av dem med.

Imorrn börjar skolan igen och det känns riktigt bra. Ska börja med straffrätt och det ska bli jätteintressant och spännande. Visst de fallen vi fått tilldelade och ska läsa är väl inte nått man normalt skulle läsa som kvällslektyr men ibland måste man läsa hemska saker också. Fallen som vi läser är Bobby-fallet och fallet om stureplans-våldtäkterna.

Nu ska jag snart bege mej mot Pär med ä med Emma och Starwars episod 6.

May the Force be with you! / Maulin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0