Fredagsplugg!

Det är dags för fredagsmyyys! Eller nu blev det fel... Fredagsplugg stämmer nog in mer för imorrn är det omtenta på schemat. Känner mej faktist inte så nervös för jag vet att jag gjort mitt bästa och mer kan jag inte göra. Det får gå som det går helt enkelt, allt löser sig i slutändan ändå. Efter tentan blir det film-och spelkväll med några klasskompisar det ska bli riktigt nice.

Idag ska jag på seminarie i straffrätt och diskutera fallen om Bobby och Stureplans-våldtäkterna. Det ska bli sjukt intressant. Det är inte klokt vad en del människor tar sig till. Ibland är det så man börjar gråta.

Om en vecka drar hemåt Vimmerby igen för att jobba med barnen det ska bli roligt. Tänkte jag skulle ha lite fantasi den här gången och hitta på något kul. Om någon har ett förslag så är det välkommet!

Nehe nu ska jag göra mej i ordning o hoppas att bilen startar. Men The Black Pearl brukar aldrig svika så det ska nog gå bra!

Puss och Kraam MAULIN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0