Träningsvärk!!!

Den här helgen har det varit så fullt upp att jag knappt kommer ihåg när jag gjorde vad. Kom "hem" till Solhult i torsdags och myste med  pappa framför tv:n.

På fredagen så drog jag in till stan för att fika med Dolorez och det tog längre tid än planerat som vanligt eftersom vi aldrig kan sluta prata, dessutom kom vi på att vi skulle måla mina naglar som faktist börjar komma upp i normal längd. Efter det åkte jag och hämtade mor och åkte in till stan igen och handlade. Se kom barnen och vi lagade Tacos tillsammans och käkade. Efter maten drog jag och K (äldsta "barnet") till Gullringen och spelade innebandy med Emil, Tommy , Lukas m.fl det var jätteroligt och jättejobbigt!! Gjorde två mål och två assist *stolt*. Än har man lite bollkänsla kvar även om det tog en match innan jag riktigt kom in i det. Vi kom hem ungefär vid kvart över elva halv tolv om jag minns rätt helt slutkörda. 

På lördagen bestämde jag mej för att barnen och jag skulle åka och bada i Linköping. En kompis hade sagt kvällen innan att han ville hänga på så då tänkte jag att det är lugnt då klarar vi av alla barn. Det som gick lite snett var att vi skulle höras av på förmiddagen och han gick inte att få tag i. Då ringde jag min ängel till kompis Maria och frågade om hon ville följa med istället för jag hade ju lovat barnen att åka till Linköping. Hon ställde upp och för det är jag så evigt tacksam!! Vi tog med oss fika och efter mkt om och men så hittade vi simhallen som jag trodde att jag visste var den låg hehe. När vi sen kom hem skulle Maria och jag åka och hyra film efter maten så vi drog in till stan och hyrde Hitta Nemo som min mamma ville se. Dock när vi kom hem funkade inte filmen för den va så repig att dvd:n inte kunde läsa den. NÅGOT irriterad Malin vid det här laget jag svor en lååång ramsa så mamma fick be barnen hålla för öronen! Men hyr man en filmjävel så räknar man ju med att den ska gå att titta på!!!!!

Idag (Söndag) har jag och barnen mockat stallet sen gjorde jag lunch och rastade hundarna. Nu sitter jag och slappar och laddar batterierna inför bilfärden, som kommer gå först till Västervik där jag lämnar barnen och sedan till mitt älskade Kaalmaaa där pizza och film väntar hemma hos Josse. 

Med andra ord har det här varit en väldigt lyckad och händelserik helg som resulterat i en fruktansvärd träningsvärk. Och eftersom ingen tycker synd om mej för den så får jag tycka synd om mej själv, men bara lite för gud va vältränad jag kommer bli! Kollade vågen idag och det går fortfarande åt rätt håll!!

Power to the people, over and out // Maulin!!
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0