Skymtar ljuset i tunneln

Nu börjar min barnobservation äntligen bli klar. Har suttit och skrivit på den hela dagen och nu får den vila tills imorrn och då blir det finslip och källförteckning som ska till innan hörrni-tanten får den. Den här helgen blir det mycket jobb, v-vik barnen kommer imorrn så det blir fullt upp. På söndag ska jag försöka underhålla mej själv så jag inte deppar ihop fullständigt får se om jag hittar nån vän som vill hitta på nått.

Mamma och jag hade mys förut och spelade skip-bo i köket som faktist nästan är klart nu. Det är bara kaklet som ska upp och en strykning på fönstret.

Den här veckan ska jag väl ärligt erkänna att jag mått ganska kasst men det börjar kännas lite bättre. Men samtidigt så kan man inte må bra jämt. Jag har mina ner-perioder det har jag haft ända sen jag va liten men jag vet ju också att dom går över. Ibland snabbt och ibland tar det tid.

Jag vet ärligt talat inte vad jag ska skriva mer idag. Jag har ingen inspiration så ni får ha de bra så länge.

Puss Malin



Kommentarer
Anonym

Det är bara att kämpa ... bygg upp dig själv så ska du se att du en dag kan ge något utav de fina till någon annan... kram socthessan

2010-02-11 @ 22:44:02
URL: http://thessa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0