Fried green tomatoes...

Idag har jag haft en sån där dag när jag absolut inte gjort ett piss. Jag har i princip legat i sängen hela dagen och kollat på serier på datorn. Bortsett från när jag gick till pizzerian och köpte en sallad (!) och när Josse och jag tog bussen till Emma för att hämta min bil.

Igår skrev jag tenta i utvecklingspsykologi och det kändes ok det kan gå hur som helst, har absolut ingen aning vad hon ville ha ut av vissa frågor men några frågor kände jag mej säker på. Efteråt gick jag och Josse på stan och handlade ett par jeans som sitter som en smäck. På kvällen blev det dags för tentaslask och det började med förfest hos Emma. Jag och Josse var rejält på G speciellt yours truly som nog tog en jäger för mycket =). När klockan närmade sig åtta så drog vi vidare till Harrys där det avr bowling som gällde och eftersom jag tagit en jäger för mkt gick första serien inge vidare men andra serien gick över förväntan! Sen drog vi vidare till studentpuben och sen O'learys det var en riktigt rolig kväll och bilder kommer på fb när jag hämtat min kamera som Josse har.

I morgon ska jag på jobbmässa i kalmarsalen och jag hoppas verkligen att jag får ett sommarjobb så jag kan stanna i Kalmartrakten. Nu när jag har en egen lägenhet så är det ju kul om man kan bo i den också även på sommaren.

Nu ska jag snart gå bort till Josse för att ha lite lördagsmys med melodifestival, chips läsk och sist men inte minst en hyrfilm som jag inte sett på evigheter nämligen stekta gröna tomater.

Puss o kram o nyp i stjärten MAULIN!!!

fjortispose :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0