<3

Jag har funderat ganska mycket senaste tiden på det här med kärlek. Kärlek till familj , vänner, och givetvis killar (men de har inte varit så aktuellt på sista tiden). Alla behöver vi kärlek för att klara vår vardag, spädbarn kan dö om de inte får kärleksfull behandling och ärligt talat så mår väl ingen bra utan kärleksfulla stunder?

Som tjej så gillar jag att se på chick-flick filmer och oftast finns det en karaktär som dyker upp varje gång, antingen som huvud- eller biroll. Tjejen med kärleksproblem, tjejen som är en kanontjej egentligen men som helt enkelt inte får till det. Denna karaktär brukar jag identifiera mej med. Ett exempel på en sådan karaktär är Bridget Jones, henne känner jag igen mej mycket i. Knasig, klantig och lite för ärlig ibland.

En annan sak som stör mej är att man alltid vill ha nån som är ouppnåelig. Det behöver inte betyda att killen är upptagen, han kanske är på annan ort eller helt enkelt inte intresserad av dej på det sättet. Det kanske finns killar i din närhet som du vet är intresserade men de är helt enkelt inte "din typ".

Jag känner att den som lever får se. Just nu orkar jag inte lägga någon överdriven energi på just killar. Nu ligger mitt fokus på mina fantastiska vänner och på skolan och jag ska bara försöka ha roligt.

Detta inlägg är till alla människor i min närhet som jag tycker om ni vet förhoppningsvis vilka ni är. Tycker ni om mej så tycker jag nog om er också med ganska stor säkerhet. :)

Puss och kram och nyp i stjärten// MAULIN!!!!


ouppnåelig???



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0