Tack alla kompanjoner för en trevlig flygtur igår!

Härligt att det blev så bra uppslutning på Blåkulla igår ! Härligt att se så många nya ansikten att utbyta erfarenheter med. Flygturen gick lite motigt för hade glömt att serva kvasten så jag fick lite stickor i skinkan men det fanns folk som va väl förberedda och hade pincetter med sig så det va snabbt avklarat. Katten försvann dock så om det är nån fått med sig två så hör gärna av er ;) .

Skämt åsido så är mitt humör på topp nu. Har haft en grymt bra vecka med ny kurs, nya bekantskaper och nu mys med nästan hela familjen. Storebror är på besök med sin familj och vi har redan hunnit ha födelsedagskalas och körtur med hästarna i skogen.

Imorrn ska pappa hjälpa mej att få ihop mormors gamla cykel så jag kan ha den i kalmar, är trött på att nästan alla pengar som blir över läggs på bensin. Så nu blir det nyttigare och miljövänligare tag!!

Jag har varit inne på att gå med i miljöpartiet och det lutar åt att jag ska ta tag i det nu. Känner att det är likabra att göra lite skillnad när jag nu är intresserad av politik. :P

Nu ska jag ta o ställa av kvasten till nästa år och smörja in kitteln så den står sig. Ha en glad påsk och ät ihjäl er på godis gott folk för det tänker jag!!

Puss// MAULIN!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0