Mofasa!!

Jag frågade Emma vad jag skulle blogga om och då tyckte hon att jag skulle blogga om vilken fantastisk människa hon är. So here it goes!

Emma även kallad Mofasa är en av mina närmaste vänner här nere i Kalmar. Vi förstår varandra på ett mongo och väldigt härligt sätt! Det som är skönt med Emma är att det aldrig är några konstigheter och hon säger alltid rakt ut vad hon tycker och tänker.

Just nu går Emma igenom min frys på jakt efter nått att äta, men det verkar som att det som fanns där inte dög eftersom hon bestämde att det blir mackor hehe. Bara så ni vet så har jag massa mat i frysen men tydligen va hon inte sugen på det huset hade att erbjuda :P. Jag har inget emot mackor och the för vi åt en rejäl lunch idag så nått lättare passar mej bara bra.

På torsdag ska jag åka till Huvudstan och hälsa på min bror och gosa med mina brorsöner. Det tråkiga är att bussresan tar 6,5 timmar men då får jag uttnyttja den tiden till att plugga istället om jag nu inte (gud förbjude) blir för åksjuk.

I Söndags var jag på Pumpen med Jonna och hennes mor det var riktigt kul! Fick bugga så mycket att jag blev helt slut men roligt var det! Skulle ha sovit över hos Mathilda men det blev hos Maria istället :P. Annars hade jag en väldigt lugn påsk med mycket barn och hästar och godis. Känns dock väldigt skönt att va hemma även att man önskade att man hann umgås mer med vännerna där uppe. Miss you guys a lot!!

Nähe nu blir det the och mackor med Världens goaste tjej.

Puss o kram o nyp i stjärten MAULIN!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0