Jag är....

sjuuuuukt rastlös men borde egentligen inte vara det. Borde plugga men vet ta mej tusan inte vad jag ska skriva... har skrivit en halv sida med skit men känner att det kommer att lossna. Ska sitta på bussen imorrn och rå plugga och sen skriva ihop det sista på kvällen. Jag ska även försöka få ihop lite till ikväll men det beror på hur snälla mina brorsöner är när det kommer till nattning. :) Uppgiften kom lite olägligt eftersom jag är barnvakt den här helgen hos min storebror men det är smällar man får ta. Den eviga optimisten i mig säger att det kommer lösa sig i alla fall.

På föreläsningen sist så skulle vi göra en övning där man snabbt utan att reflektera för mycket skulle skriva ner 20 saker som beskrev en själv. Mina  saker blev: Glad, ärlig, lat, kontrollfreak, musikalisk, språkbegåvad, omtänksam, givmild, känslosam, fysisk, social, sportintresserad, rädd för spindlar, slarvig, gottegris, hemkär, knasig, bra på att se människor, ansvarsfull och till sist stöttande. När jag sedan hörde vad de andra skrev så kom jag på saker som jag glömt men som ändå borde vara ganska självklara i alla fall när det gäller mig, till exempel snäll , envis, långsint och oekonomisk. Alla sidor är jag inte så stolt över men jag vet åtminstone om dom och jag jobbar på det :) .

Om det finns något mer jag glömt så skriv det gärna, det kan vara ett bra wake up call att se hur människor runt omkring ser på en som person.

Puss och kram MAULIN!!



Kommentarer
Anonym

Vad kul att jag hittade dig när du har hittat mig. men att du var i Kalmar visste jag inte.Pluggar såklart? själv läser jag samhäll och matte B på komvux hoppas på sjuksköterskeprogrammet till hösten i Kalmar såklart.Ha det så bra.

2010-04-14 @ 21:33:08
Petra

det var jag som glömde namn....

2010-04-14 @ 21:33:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0